Puan vermedi·136 syf.··
2020 15. kitabı
"İnsan kendini kolladığı için değil, içinde sevgi olduğu için hayatta kalır.." - Her insanın, kendi dertleriyle değil de aşkla yaşadığını öğrendim. -Tanrı'nı; insanların ayrı ayrı yaşamalarını ve bu yüzden sadece kendilerinin ihtiyaçlarını göstermeyi istemediğini, aksine insanların birlikte yaşamalarını ve bu yüzden her birine hem kendilerinin hem de herkesin ihtiyaç duyacağı şeyi göstermeyi istediğini anladım. -Önceden insanların yalnızca kendi dertlerini düşünerek hayatta kaldığını düşünürken şimdi insanların yalnızca sevgiyle hayatta kaldıklarını anladım. Her kim içinde sevgiyi yaşarırsa Tanrı'nın yolunda kalmış olur, Tanrı'da o kimsenin içindedir. Çünkü Tanrı, sevgidir...
İnsan Ne ile YaşarLev Tolstoy · Tutku Yayınevi · 2017234,4bin okunma
·
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.