Røras Saygın
@NorvecliTurk · 6yıl
Takip Et
7/10
·
313 syf.
·
Kitabı okudu
·
2020 35. kitabı
Bir dönem çok popüler oldu . Sanırım bestseller'e de girdi . Trajik bir hikayenin ilerleyişini okuyorsunuz . Ve tabii ki bu tür kitaplarda olmazsa olmaz "aşk" işin içine giriyor . Ben pek sevemedim çok basit bir kitaptı.
The Fault in Our Stars
John Green · Dutton Books · 2012
26bin okunma
5 beğeni
·
24 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
ZühalBuğraÜmit
Kitabı ben beğenmiştim. Filmi de güzeldi.
Røras Saygın
Gönderi Sahibi
Filmi ben de beğenmiştim ancak kitap olarak biraz basitti .
1
Gizle