büyük umutlarla başlayıp içine pek giremediğim bir kitap oldu yenilmez. aslında konusu epey ilginç ve heyecanlı. bir gezegene giden kondor isimli gemiden bir daha haber alınamıyor ve ardından o gemiyi bulmak için kitaba ismini veren gemi yola çıkıyor. söz konusu yolculuğun beni içine çeken tarafları olsa da genel olarak akıcılıkta sınıfta kaldığını ve kolay ilerlemediğini düşünüyorum. belki de ileride bir kez daha okumalıyım. bilemedim. yine de okuduğuma pişman olmadım.