7/10
·110 syf.··
2020 9. kitabı
Melisa Kesmez in okuduğum 3. Kitabı oldu. En iyisi halen "atları bağlayın geceyi burda geçireceğiz". Bu kitaptaki en iyi öykü "çürümenin bahçesi" ayrıca domates tohumları ve telefon kulübesi ile yılbaşı ağacı da oldukça güzel öyküler. Geri kalan öyküler de kötü olanlar da var ama genelde ortalamanın üstü öyküler. Bir öyküden beğendiğiniz bir cümleyi çıkartıp bakın bu güzel dediginizde karşınızdakine bazen aynı etki olmuyor. Hatta arabesk bile durabiliyor o cümle bazen. "Taş yerinde ağırdır" gibi birşey bu. Yine de aşağıdaki alıntıyı yapiyorum; "Çok yalnız bir adamdı karşımda oturan. Kadınsız bir hayatın bakımsızlığı vardı üzerinde " * * çürümenin bahçesi
Bazen BaharMelisa Kesmez · Sel Yayıncılık · 20155,3bin okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.