10/10
·250 syf.··
Beğendi
·
2020 18. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 31 Mart 2020 19:44
“Benim dışımda her şey dinleniyor ya da eğleniyordu; ben ise şeytanların başı gibi, bir cehennem taşıyordum içimde.” Mektuplarla başlayan kitap sonrasında tahmin edilemeyecek noktalara geliyor. Bir üniversite öğrencisinin çeşitli parçalardan bir şey üretme ya da yaratma hevesiyle çıktığı yolda yaşadıklarını okuyoruz. Evet hayalindeki varlığı büyük bir hevesle üretiyor ancak sonrasında hayal kırıklığına uğrayıp onu kendi başına bırakıyor. Benim içinse kitabın en güzel kısmı yarattığı varlık ile tanışıp konuştuğu bölümlerdi. Üreticisinden bulunduğu istek yerine getirilmediğinde ise olaylar çığırından çıktı. Sürükleyici konusuyla fazlasıyla akıcı bir kitaptı.
FrankensteinMary Shelley · İthaki Yayınları · 202121,8bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.