9/10
·353 syf.··
Beğendi
·
2020 11. kitabı
·
29 saatte okudu
·
Okunma: 06 Temmuz 2020 03:20
Kitap güzel bir kitap. Özellikle kitabın başındaki efsaneler ve teoriler çok güzeldi. Anlatımı ise sadeydi. Liseye gidiyorum ama okumak çok eğlenceli. İnsanlığın önemli olaylarını anlaşılır bir şekilde anlatmış. Ve ben şahsen kitabın ismini Çocuklar İçin İnsanlık Tarihi koyardım çünkü bu isim daha çok uyuyor. Ama kitabın sonunu çok beğenemedim çünkü çocukların çok anlayabileceğini düşünmüyorum. Nedeni ise ülkeler arası siyasetten bahsediyordu. Fakat kitap bilgilendirici ve ufuk açıcı.
Çocuklar İçin Dünya TarihiChrister Öhman · Ayrıntı Yayınları · 201139 okunma
·
69 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.