Puan vermedi·310 syf.····Okunma: 08 Temmuz 2020 18:40 Sinan Akyüzün okuduğum ilk kitabiydı .Kitabı iki günde bitirdim ve böyle yaşanmış tarihi bir olayı barındıran kitabı erken okumayıp bu zamana bırakdığım için kızdım kendime .
Saraybosna sokaklarını gezdim ,savaşa tanık oldum , boşnaklı kızların Sırplar tarafından olan tecavüzlerine, insanların çığlıklarına şahit oldum .Romanın baş kahramanı Suadayla beraber Rodrigonun Concerto de Aranjuez parçasını dinledim .Romanı okuyup ağlamamak ve etkilenmemek elde değil gerçekten .Eğer sizde benim gibi okumakta geç kalanlardansanız vakit kaybetmeden hemen alıp okumanızı tavsiye ederim