Yorumlardaki çoğu kişiye katılarak keşke ilk önce kitabı okusaymışım dedim ben de çünkü okurken tamamen dizi aklımdaydı. Bu ikisi arasındaki bazı farkları sevdim ama bazıları da hiç hoşuma gitmedi maalesef. Ama genel olarak çok çabuk okunan bir kitap akıp gidiyor. Tavsiye ederim