·64 syf.····Okunma: 08 Temmuz 2020 19:10 Stefan Zweig'in yine bi solukta okunck kitaplar serisinden diyebilirim ama orada ki kadın figürü benim dünyamda hiç yer etmyck biri, kadınlık onurunun ayaklar altına alındığı, adı aşk değil saplantı hastalık derecesine gelen bir konu var .bir ara gerçekten artık kadının yaşam hikayesinde midemin bulandığını hissettim ben gerçekten o çocuğun ölmesine sevindim, Daha kötü bir Gelecekten korunabilmesi adına.. yazık bir saatlik bir zevkin faturası ufacık çocuklara mal ediliyor ve ne kadar acıdır ki bu dünyada bunun örnekleri mevcut. Karartılmış hayatlar hiçliğe terkedilmiş çocuklar..