Ilk masal oldukça güzel. Düs gördüren ağaç isimli masal da pek hoş. Diğerleri için pek bir şey diyemeyeceğim. Yıllar sonra ilk okuduğum masal kitabı çok fazla birşey beklememek lazım. Ortaokul zamanı okunması daha hoş olabilir.
"Her şeyi iyi yanından görmeyi kim öğretti bize?"* biraz böyle birşey masal...
* Ömür hanımla güz konuşmaları , Şükrü Erbaş