·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Temmuz 2020 15:03 Kesinlikle çok çok çok çok başarılı bi anlatım ayrıca kitap çok ince olmasına rağmen içine çok fazla şey sığdırılmış .
Stefan Zweig'in satranç kitabından sonra en beğendiğim kitabı oldu sanırım ..
Kitabı sadece okumayacak resmen yaşayacaksınız .