·220 syf.····Okunma: 12 Temmuz 2020 22:54 Kudüs ile ilgili bir çok kitap okudum. Okuduklarımın en kötüsü diyebilirim. Ayrıca filistinli direnişçilerin kendi vatandaşlarını öldürmesine de anlam veremedim. Konuyu da pek beğenemedim. Yazarın uslubu karışık, olayları anlatış şekli çok uzun ve gereksiz uzatmalar var. Tavsiye edebileceğim bir kitap değil maalesef. Yine de yazarın emeğine saygı duyuyorum.