·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Mayıs 2016 20:18 Çok keyifli bir çizgi roman. Çizimleri de hikaye de oldukça eğlendiriyor insanı. Özellikle giriş kısmında karakterin kendi çizerini seçtiği bölüm çok keyifli. Bir de her yaşa uygun sayılmaz biraz ağır bir dil ve hafif de cinsellik içeriyor.