8/10
·196 syf.··
Beğendi
·
2020 22. kitabı
Çok samimi,sıcacık dostlukları anlatan,yazarımız @omerozen_mrzn in kalemine ait #gribirankararengi kitabıyla geldim.Kitabımız üniversite yıllarında tanışan bir grup gencin;arkadaşlıklarını,yaşadıkları zorlukları,hüzünleri,sevinçleri anlatan bir kitap.Yazarımızın kalemi gayet sade ve akıcı,hiç sıkılmadan okudum ben Çok da keyif aldım okurken ( canım cicimm'in dilime dolandığı da doğrudur ) Bence tam bir dinlenme kitabı;yormayan,sıkmayan...hani bazen çok sıkıcı kitaplar olur,okursunuz okursunuz bitmez.Ağır gelir.İşte öyle anlarda bu kitabı alın ve dinlenme moduna geçin Herkese tavsiyemdir,okumalısınız canım cicimm Yazarımız @omerozen_mrzn beye çok teşekkür ederim.Başarıları ve mürekkebi daim olsun Nostalcik Okur Gri Ömer Özen
GriÖmer Özen · 5 Şubat Yayınları · 202056 okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.