Kitap yine güzel bir şekilde devam ediyor. Ama kitapta canımı sıkan bir olay oldu ama bunu spoiler vermek istemediğim için dile getiremeyeceğin. Ama sanki en iyi kitap 1.olandı. Sanki artık yazmış olmak için yazıyormuş gibi konu biraz çuvallamış. Ama yinede insanı heyecanlandıran bir kitap olmuş. Eğer 1.ve 2. Yi okuduysanız devam etmelisiniz.