Açıkçası akıcı bir dil kullanılmış. Kitaptaki resimler falan da olunca çocuklar için güzel olabilir. Ama ben kitaptaki her bilginin gerçekliğinden emin değilim ve bir bilgi kitabında bilgiden çok dinden bahsedilmesi pek doğru değil. Bu nedenle kitabı sevmedim.