Kitap kısa ve öz yazılmış bir kitap. Çocuklara karşı davranışlarımızda yanlış görmediğimiz ama okuduktan sonra ne kadar hatalı davranıyormuşum dediğimiz örneklere sahip. Çocukların gözünden biz ebeveynleri görmek için okunması gereken bir kitap. Fazlasıyla beğendim.