·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Temmuz 2020 19:23 Mutlaka okunması gerekiyor. Uzun zamandır bir kitapla böyle iç içe yaşamamıştım duygularımı. Sonu gerçekten etkileyici. Nedense okurken Werther bendim, Albert bendim ve Lotte de bendim. Acaba Lotte naptı diye düşünüyorum hep. Seni unutmayacağım Werther...