·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Temmuz 2020 22:15 Deneme tarzında yazılmış olan kitabı ben çok sevdim. Normalde deneme türüne mesafeli yaklaşırım, zor beğenirim. Kalemi güçlü, konuya hakim, okudukça okutan bir kitap olsun isterim. Beni kendine çeksin, kendimden parçalar bulayım, yeni olay ve olgulara empati ile yaklaşayım. Kitaptan beklediğim budur. İşte bu deneme kitabı da tam olarak böyle bir kitaptı. Yazarın kalemine hayran kaldım. Üslup mükemmel. Bu üçüncü kitabı ama yazın hayatında daha da çok kitaplarını göreceğimize inanıyorum. Kalemi daim olsun inşallah. Türü sevenlere kesinlikle tavsiyemdir, okuyunuz