Kitaba başlamadan önce bir yerde yorumunu okumuştum. Kürk mantolu madonna ile kıyaslanmıştı. Gerçekten şu noktada o yoruma katılıyorum; konu itibari ile farklılaşsa da okuyucuyu duygunun içine çekme konusunda daha etkileyici buldum. Ve kitabın sonunun yazarın ölüm yıllarına denk gelmesi herkese hayal gücünü çalıştırtarak yeni bir son yazmaya yönlendiriyor. Çok etkileyici bir kitaptı, biraz üzüldüm tabi okurken. Dram başyapıtım olabilir kendisi. Son düzlüğünü bir gecede soluksuz okuduğum ve keşke öyle yapmasaydı diye üzüldüğüm roman, çok keyifliydi.