o kadar begendim ki. mükemmel bir edebi dile sahip ve aslında kitabın içinde iki aynı kitap var. ilk bölüm sadeleştirilmiş ikinci bölüm ise orijinal hali.kullandigi dil, iç seslerin güzelliği karakterler... her biri ayrı ayrı çok değerliydi benim için.