·138 syf.····Okunma: 25 Temmuz 2020 09:46 1-2 öykü dışında ikinci aykut ertuğrul kitabından da haz almadım.anlatımlarında kopuklukluklar olduğundan dolayı içine alamıyor öykü insanı.bir şeyi anlatmaya çalışırken sanki eksik kaldığını düşünüp eklemeler yapmaya çalışınca kopuyor insan