Osmanlı’nın son dönemi ve 1.dünya savaşının cephelerini anlatan ve son dönemi anlamak isteyen kişiler için gayet akıcı ve duru bir anlatıma sahip bir kitap olmuş . Yazarken yazarın kullandığı teknik okurken kendinizi öğrencilik yıllarına götürüyor..
Biraz yanlı gibi duran bir anlatım olsa da örnekler ve edebi yazımı beğendim. Yaşanılmış onca acılar , savaş hikayelerini okumak ecdadımızın ne tür zorluklarla bu vatanı bize kazandırdığını gözler önüne seriyor.
Tarihi roman olarak okumak isteyen kişiler veya tarih kitapları okumayı düşünen okurseverler için başlangıç
kitabı olabilir..