·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Temmuz 2020 23:43 Çok beğendiğim bir kitap oldu. Anlatımı çok güzeldi. Arkadaşını kaybetmenin arkadaştan öte kardeşin gibi olan birini kaybetmeyi çok iyi anlatılmış. Hem de bunu 12 yaşındaki bir kızın dilinden anlatılması bambaşkaydı. Kesinlikle okumalısınız.