8/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2020 142. kitabı
Yazarın kalemini çok beğeniyorum tüm kitaplarını okudum tabi bu kitabını da daha çıktığı gibi almıştım ama çok yoğun bir okuma listem olduğu için şimdiye kaldı. Ahhh neler kaçırmışım. Kitabın kurgusuna bayıldım. Tek kitabın başında Hercai kitabı ile az da olsa bir benzerlik vardı. Biraz kitabın konusundan bahsetmek istiyorum Nilda ve Mehmet.... Nilda okulu bitirmiş çok sevecen ve çocukları çoook seven güzel kızımız. Kalbi gibi yüzü de güzel Nilda okulu bitirdiğinde annesi ile babasının bosanacagini öğrenince şok olur ve Behiye Teyzesinin yanına sığınır. Ailesine çok kırgındır. Teyzesi gibi gördüğü Behiye ona bir köpek hediye alır. Ve köpeğinin karşı evin bahçesine girmesi ile ağaçta gördüğü eriklerden canı ister 3 tane koparır ve ağaçtan ayağı kayıp düşer. Ama yere düşmez bir erkeğin kollarında bulur kendini Mehmet, babaannesi tarafından küçüklüğünden beri kinle büyütülen gözü intikam bürümüş yakışıklı holding sahibimiz. Nilda ile planları vardır. Mehmet'in planları nedir? İntikamın sebebi nedir? Nilda aşık olduğu adamla ne gibi bir gelecek yaşayacak? Peki Mehmet aklını mı yoksa kalbini mi dinleyecek? Yan karakterlerden olan Oktay ve Müzeyyen'e bayıldım. Babanneye çok saydırdım çoook Mehmet de çok yaptı çoook. Kurgusu ve anlatım dili güzel olan Romantik aşk kitabı tarzınızsa kaçırmayın mutlaka okuyun derim İyi okumalar diliyorum Kitapla, sevgiyle ve aşkla kalın
Kara YazımAslı Genç Gürışık · Parola Yayınları · 2020104 okunma
·
273 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.