Çok değerli bilgiler veren, Türk insanının ufkunu açan, böyle olaylar da mı varmış, bize hep yanlış düşündürtülmüş dedirten çok farklı bir kitap. Fakat kitabın derlemesinden veya yayıncıdan kaynaklanan sürekli tekrar eden bölümler olması okunması sırasında kopukluklar yaşatıyor. En son artık dayanamayıp ben burayı okumamış mıydım diyip birkaç sayfa atlayabilirsiniz. :)