·296 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Temmuz 2020 12:54 Hepinize merhaba arkadaşlar! Mükemmel bir kitabın yorumunu bırakmaya geldim. Yazarın "YAVAŞLA" kitabından sonra favori kitabım oldu diyebilirim. Sıklıkla soruluyor ben kişisel gelişim ve psikoloji kitapları okumayı sevmiyorum Kemal Sayar'ın kitaplarıda öyle mi acaba? Diye. Bütün ön yargılarınızı çürütebilecek bir yazar. Çünkü kalemi çok sürükleyici. Direktifler vermiyor okura. Sayfalarında kendinizi buluyor ve ciddi manada ruhunuzun şifa bulduğunu fark ediyorsunuz. Kemal Sayar okur psikolojisine girebilen ve okuru sıkmadan maneviyatını doyurmayı başarabilen bir yazar. Ruhun Derin Yaraları adlı eserinde biz okurlara; Sabrın hikmetini, durup düşünmenin inceliğini, toplumsal barışın ve en önemlisi insanın kendisi ile barışık olmasını anlatıyor. Bugünümüze baktığımız da gerçekten bir bunalım çağındayız. Suyun üzerinde ki saman çöpü gibi sürekli oradan oraya savrulup duruyoruz. Dünyanın hızına yetişebilen var mı? Peki bu hıza yetişmeye çalışırken ruhumuzun ve maneviyatımızın açlığını nasıl gidereceğiz? Teknoloji bugün bir yemek kadar önemliyken ve karnımızı teknolojiyle bile doyurabiliyorken Ruhumuzu ve kalbimizi kim doyuracak? İşte bu yüzden bu kitabı okumalı ve okutmalısınız. Her dem kitapla kalın.