·73 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ocak 2020 14:13 'Sana, beni asla tanımamış olan sana...'
Bu gerçekten kitabı tamamen özetleyebilen bir cümle olmuş. Okuyalı bir süre oluyor ama hala kitabı düşününce etkisini hissedebiliyorum. Açıkçası kitaptaki “aşk” hayalini kuracağım türden sayılmaz, sevilmek çok güzel bir duygu ve yazar bunu çok iyi yansıtmış ancak bunun hastalıklı bir sevgi olduğunu düşünüyorum ve bence güzelliği de buradan geliyor. Kendi adıma kitaplarda genelde hayatta bulamadığım ya da nadir bulduğum şeyleri görmek isterim, böylece farklı bir bakış açısı edinebileceğimi düşünürüm. Zweig’ın bu kitabı da bana yeni bir bakış açısı kazandırdı, aşkın insanlara neler yaptırdığına hayret eden bi insan olarak sarsıcı bir hikayeydi.
Ahım şahım diyemem ancak etkileyici ve okunması gereken bir kitap kesinlikle, önerimdir.