Bir adam düşünün. Hayatın karşısına çıkardığı trajediye dayanamıyor ve en sevdiğinden en sert darbeyi alınca tamamen kabuğuna çekiliyor. Ayaklarını hissetmiyor, deliliğin sınırında yaşıyor. Bütün kadınlarda sevdiğini arıyor, bulamıyor, öfkeleniyor, arzu öfkeden baskın geliyor, başka kadınlara gidiyor olmuyor, uyuyor, uyanıyor sürekli kendini vuranı, Mine'yi özlüyor... Ahh Müşfik sen kendine neler ettin öyle? Değer miydi bunlara diyorum ve o son ile değdiğini anlıyorum. Hatta bütün harika kadınlar bunu anlıyor.