Yazar okuyucuyu güzel bir yolculuğa çıkarıyor.Göbeklitepe'nin asırlar önce oluşmaya başladığı an'a... Sarıca ve çira 'nin hayat yolculuğu adım adım kitapta işlenmiş. Son olarak aşkın ve arayışın içinde bulunduğu güzel bir yolculuğa çıkmayı düşünürseniz okumanızı tavsiye ederim...:)