·560 syf.····Okunma: 20 Temmuz 2020 12:12 Herkese merhaba,
Serinin altıncı kitabı tamamen Ciri'ye odaklanmakta. Geralt ve ekip arkadaşları Witcher'ın kaderi olan Ciri'nin izini sürmekte. Kitap hakkındaki görüşüm ise fena olmadığı yönünde. Bazı noktalarda aşırı sıkıldığımı söylemeden edemeyeceğim. Ama her Witcher Evrenini seven okuyucu tarafından severek okunacak bir kitap.
---Spoiler---
Tamam Ciri'yi severiz. Lakin bir kız da her şey olmaz ama ya. Ufacık kızı Gladyatörvari yapmak ve dövüşlere sokmak da neyin sesi Sayın Sapkowski. Tamam kız Witcher, büyü gücü de var fakat keşke bunu da yapmasaydı.