Puan vermedi·436 syf.··Beğendi
· Herkesin tavsiye etmesiyle okudum. Polisiye bir kitap türü.
Bakış açınızı ve ufkunuzu gerçekten değiştirecek bir kitap. Evet bazı konularda Türk yazarlar biraz daha eksik ama yine bu bakış açısını hiç bir yabancı yazar veremiyor. Sırf bunun için bile bence herkes okumalı. Kitabın konusu da çocuk tacizcilerini öldüren bir seri katilin serüvenini anlatıyor.
İyi okumalar