Belki bazıları için bu kitap bir kağıt parçasından başka bir şey değildir ama benim için bir umut her şey için herkes için köylüsünden, sporcusu, unutulmuş insanlarımız için her şey belki bize de bu yaşanmış hikayenin sonu olur.
Hepimizin ve herkese okutulması zorunlu olması gerekir bunu farkeden Ata ya teşekkür edip bir kere daha anıyorum sonumuzun böyle mutlu hikaye ile bitmesi dileğiyle