·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ağustos 2020 19:41 Yalnızlık teması ağırlıklı olan bir kitap. Hikayelerde yalnızlığın acısını iliklerime kadar hissederken gözümün önünde (anlattığı iyi, kötü, acı, tatlı ne olursa olsun) hep gülümseyen ve sevgi dolu birini hissettim.
İlk sayfasından itibaren elimden bırakamadım. Keyifli, akıcı olmasının yanında hikayelerde hissettiğim duyguyu yakınlık olarak tabir etmek istiyorum.
İstanbul sokakları, İstanbul insanları, kediler,i köpekleri, doğası hepsi tüm yakınlığı ve açıklığı ile Sait Faik Abasıyanık'ın gözünden ve kaleminden bu kitapta.