·188 syf.····Okunma: 10 Ağustos 2020 00:20 Merhabalar
Sonunda kitabın yorumu ile gelebildim. Kitap çok ama çok güzeldi. Ancak oyle bir zamana denk geldi ki baya elimde süründü maaalesef. Kitapta 3 kadının hayatını okuyoruz. Hepsi farklı ülkelerde farklı ayrımcılıklara maruz kalan kadınlar ne yazık ki . Kitabın sonuna kadar hep ne zaman buluşacaklar diye düşünürken birden anlamlı bir şekilde bağlanıyor sonu ve yüzünüzde güzel bir gülümseme bırakıyor kitap. Mutlaka alın okuyun içinde bir çok noktaya değinilmiş ve farklı bir bakış açısıyla bakılmış. Ben kitabı çok severek okudum. Tavsiyemdir.