Okumaya Gerek Var!
10/10
·168 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Deneme tarzı kitapları çok sevmem, ancak bu kitabı eğlenerek okudum. Espiriler, güncel meselelere getirdiği bakış açısı gayet iyiydi. Son dönemlerde sık rastladığımız ağdalı dili olan sıkıcı deneme kitaplarından hayli uzak. Tavsiye ederim.
Gerek Yok, Hoş DeğilKürşat Başar · Everest Yayınları · 2020108 okunma
·
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.