Serinin diğer 2 kitabını okumuş, 3.kitaba da başladım ve iş yoğunluğundan dolayı ancak bitirdim.
Anlatımı güzel ve mitolojik öğelerle dolu olup , yer yer anlatımlarda diğer Türk devletlerinde kullanılan söz kalıplarıyla güzel bir seri kitabı olmuş . Erlik hanın gücü en üst seviye de ve orta dünya da insanlar yok olmanın eşiğinde . İnsanlar mı kazanacak yoksa erlik han tüm dünya yı ele mi geçirecek cevabı son sayfalarda :)))