Banu

@banu77
8/10
·440 syf.··
Beğendi
·
2020 4. kitabı
·
25 günde okudu
·
Okunma: 13 Ağustos 2020 22:47
Güzel bir devam kitabı,kötü insanların neden o hale geldiklerini açıklayan ,fazlasıyla iyi insanların ve birbirini tamamlayan aile bireyleri. Bazen gözlerimi doldurdu ,bazen de küçük bir tebessüm bıraktı.Gerçekci bir izlenim bıraktı mı ?kesinlikle hayır. Sadece güzel kurgulanmış bir roman.
Kalbimin Can Mayasıİclal Aydın · Artemis Yayınları · 20194,824 okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.