Puan vermedi·384 syf.··
2020 20. kitabı
Ben, ben ve yine ben. Günümüz gençlerinin güzel bir şekilde anlatıldığı kitap (Amerikan gençliği üzerinden anlatılıyor fakat benzer durumları her toplumda görmek mümkün ve Türk gençlerinin de bariz bir şekilde Amerikan gençlerine benzeme çabası ortada.) Artık hepimiz bencilce sırf kendimizi düşünüyoruz ve sözde o öz saygımızı korumuş oluyoruz. Maalesef artık insan ilişkilerinde güven kalmadı. Oysa herkes birisine koşulsuz şartsız güven duymaya ne kadar da çok muhtaç. Özellikle gençlerin okuması gerek bir kitap. Sonlara doğru ne kadar da sıkılsam o kadar araştırma ve emeğe karşılık güzel bir sonuç elde edilmiş.
"Ben" NesliJean M. Twenge · Kaknüs Yayınları · 2018667 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.