mesajını şimdi gördüm canım kusura bakma lütfen. Kitabı genel olarak beğendim. İş hayatının türlü enrtikaları ile bir aşk hikayesinin harmanlandığı bir roman olmuş. Akıcı bir dili olduğundan okuması keyifli . zor geçen mesai gününün ardından beyni yormayacak ama günün stresinden arındıracak çerezlik kitaplar vardır yaa, işte tam da öyle bir kitap.
okumadı isen tavsiye ederim.