Puan vermedi·300 syf.·
3 günde okudu
·
2020 53. kitabı
A. Yasemin Eren
9.1/10 · 396 okunma
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
yorum yok mu
diğdem
Gönderi Sahibi
mesajını şimdi gördüm canım kusura bakma lütfen. Kitabı genel olarak beğendim. İş hayatının türlü enrtikaları ile bir aşk hikayesinin harmanlandığı bir roman olmuş. Akıcı bir dili olduğundan okuması keyifli . zor geçen mesai gününün ardından beyni yormayacak ama günün stresinden arındıracak çerezlik kitaplar vardır yaa, işte tam da öyle bir kitap. okumadı isen tavsiye ederim.