Yazarın dilini ve akıcılığını çok seviyorum fakat kitap benim için fazla rahatsız edici kelime doluydu. Çok zengin olan ve hayatın heyecanını bir süre sonra kaybeden ana karakterimiz ilginç olaylar silsilesi ile bunu yeniden buluyor. Çok benlik değildi.