Başlarken uzun uzun betimlemeler yerine konuya girişi hoşuma gitti . Keder ve hüzün dolu bir roman . Türklüğümüzün tarihi hakkında yalan yanlış bilgiler içeren kısımları okuduğumda başrolünde yazarımızın annesi olan çeşitli senaryolar kurmadım değil. Ama bu yüzden güzel bir kitabı yerin dibine sokamayız tabii ki . Sonuna geldiğimde kendime şimdi bu kitap iyi mi bitti yoksa kötü mü diye sordum . Hala bir yanıt bulmuş değilim . Orası size kalmış . Tavsiye ederim agalar ³¹