Bir insan neden şiir kitabı okur ki ? Benim binlerce kelimelerle anlatamadığı derdimi şairin iki dizesi anlatmış. Arayıp da bulamadığım dert ortağım yani başımda imiş . Didem madak ah'lar ağacı bütün yalnızlara , anlaşılamamanın ıstırabı içinde kıvrananlara ve de annesini çok sevenlere gelsin. Bu kadının dizelerinde anne sevgisi , yalnızlık , çok sevip az sevilme , anlatmakatan yorulma var . Sözü çok uzatmaya gerek yok ne yazsam az kalacak zaten .