·340 syf.····Okunma: 21 Haziran 2020 17:12 karakterlerin tanıtımı kısmı çok güzeldi. Loki karakteri ne yaparsa yapsın bana genelde haklı geldi. Loki ve maceraları eğlenceliydi. Kitabı okurken film gibi kafamda canlandı. En sevdiğim ikili Thor/ Loki oldu. Okuması zevkli bir kitaptı.