Sen daha sevmedin beni. Ellerimden balon dahi almadın. Bütün gün film izlemeyi hiç tatmadın. Beraber gülüp gözlerden yaş olup akmadın. Birlikte bisiklete binmedin. Çocukluğumu, çocukken düşlediğim seni anlatmadım. Sahilde yürünecek yol ve görülecek bir eylül var. Avucuna işlenmiş bir şiir, söylenecek avaz avaz bir şarkı var. Birazdan bir umut geçer, bir parça bize düşer. Sarılmak için soğuğu beklemeyiz, Gitme! "Gitme bir kelebek ölür. Belki en güzel bir günü o görür." (ileti yazarı Fethi Karataş )
··1 alıntı·
460 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.