Çok içten yazılmış belli, çok da hoş bir kitap ama okurken bir çok yerinde kendimden bir şeylere rastlamama rağmen katılamadığım tarafları da oldu. Mesela ben "kendime bu kadar hoş gelemem";) bazen benim hayatımda niye var dediğim insanlar bile bir tecrübe katıyor bana, çok sevdiğim ama bazen çok büyük hatalar yapsalar bile bana karşı, bazılarına olan bağlığım, bazılarına olan sevgim, onların bana olan sevgisi, hayatıma kattıkları iyi ya da kötü tecrübelere tutunarak hayatta kalabildiği mi düşünüyorum. o yüzden iyi yada kötü ben herkesi hayatımızdan çıkarmanın mümkün olduğunu düşünmüyorum...