. edebi bir kaygı taşımıyor kesinlikle. bunu yazarın kendisi de söylüyor. o yüzden büyük bir beklentiyle okumadım. ona göre okudum yani. yazarın sorunlu bir geçmişi olduğu belli zaten bunu birkaç yerde vurguluyor. ama en büyük darbeyi annesine vuruyor. annesinin yerinde olmayı hiç istemezdim. sorunlu bir çocukluktan kendisinin dediği gibi borderline bir birey yetişmesi garipsenecek bir durum değil. eşinin de kendisinden aşağı kalır bir yanı yok. yetiştirecekleri çocuğun ne kadar sağlıklı büyüyeceği de soru işareti. her neyse, kitap sıkıcı değil evet ama bu tarz insanların toplumda olduğunu da görmezden gelemeyiz. dobrayım derken patavatsız, doğrucuyum derken terbiyesiz olan, kırıp döken ve bunu marifet sayan umarsız insan örneğini kendini anlatarak vermiş pucca. biri aslında onun yüzüne doğruları söylemeli. bir daha okur muyum, belki gülmek için evet ama o kadar. çerezlik.