·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ağustos 2020 11:30 Karantina serisi için en güzel kitap birinci kitap deselerde bence ikinci kitap birinci kitaptan daha güzel ve sürükleyiciydi. İkinci kitap olduğu için kitap zaten direkt bir olayla başlıyor. Bu kitapta yaşananlar heyecanlı, güzel ve sürükleyiciydi. Ben bu kitapla yeri geldi kahkahalar attım (Burak karakteri sağolsun.) yeri geldi ağladım. Bunlara rağmen hoşuma gitmeyen ufak ayrıntılar vardı.Kitabın sonundan sebep bile üçüncü kitap okunur. Bu kitap bu puanı hak ediyor.
9/10