Puan vermedi·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ağustos 2020 09:43 Kitabı okurken Ferzan Özpeteğin yapımcılığını üstlendiği Cebimdeki Yabancı filmini izler gibiydim..Sürekli o film geldi gözümün önüne nedense..Benzer bir arkadaş grubu,herkesin çok mutlu ve kusursuz görünüp birbirinden gizlediği bir sürü sırrının olması,çok güzel betimlenen O şahane İtalyan tarzı mutfak vs..
Kolay okunan,sizi sıkmayan bir kitap aslında..Ama bittiğinde ne hissettirip ne kattı sana derseniz bence hiçbir şey.Tamamen zaman geçirmek adına okunabilir..Tercih sizlerin tabiki..İyi okumalar:)