·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ağustos 2020 15:40 Tam anlamıyla yüzümde gülücüklerle okuduğum bir kitap. Şermin Yaşar'ın çocukken yaz tatillerinde köyde bakkal dedesinin yanında yaptığı çıraklık maceraları, cin fikirleri, işletme zekası, espiri yeteneği ile beni gülmekten kırdı geçirdi.
20 hikayenin hepsi birbirinden komikti ama ben en çok Gıcır Şükriye ile Yöresel Ürünler hikayelerine bayıldım.
Daha önce okuduğum 'Gelirken Ekmek Al' kitabı kadar lezzetliydi. Hatta tadı da damağımda kaldı. Ufacık bir çocukken hissettikleri, düşündükleri, akıl almaz fikirleri sizi de çok eğlendirecek. Keyiflik olarak okumanızı tavsiye ederim.